3 Lokasi Wajib Jika Ke Manjung Lumut || Adni Suite Homestay


SERI MANJUNG - Jika ini merupakan kali pertama anda sampai di Daerah Manjung, video ini pasti akan membantu anda untuk lebih mengenali tempat-tempat menarik dan popular di sekitar bandar ini. Terdapat banyak tempat makan menarik, kawasan pelancongan dan kemudahan infrastuktur yang disediakan. Pernah dengan Pulau Pangkor? Teluk Batik ? Lumut ? Marina Island ? semuanya ada disini. Jom saksikan !


MARINA ISLAND - Merupakan pulau buatan yang telah dibina di Lumut. Menyediakan banyak kemudahan pelancongan, sukan kapal layar, Jeti ke Pulau Pangkor, taman tema air dan banyak lagi. Marina Island turut menjadi pusat 'event' yang setiap bulan mampu menarik seramai sepuluh ribu orang dengan pelbagai program yang disediakan. Tarikan baru bagi Daerah Manjung.

LUMUT - Merupakan bandar lama yang sangat dikenali di negara ini. Mempunyai latar sejarahnya tersendiri. Jeti Lumut menjadi kunjungan utama bagi pelancong untuk ke Pulau Pangkor. Terdapat banyak kedai yang menjual barangan cenderahati dan kraftangan. Pasar malam atau night market sangat popular disini. Ikan Bilis dan ikan segar antara buah tangan yang boleh dibawa pulang.
Secara Ringkas Di sini :  Adni Suite Homestay terletak di Bandar Seri Manjung, Perak. Lokasi penginapan homestay yang sangat strategik kerana berhampiran dengan kawasan pelancongan yang popular seperti Teluk Batik, Lumut, Teluk Senangin, Marina Island dan Sitiawan. Menyediakan 4 Bilik Tidur (Fully Aircond) & 2 Bilik Air. Mempunyai Ruang Tamu yang luas (Aircond), Dapur Memasak, Laundry (Mesin Basuh Automatic), BBQ Set Available (Tempat BBQ). Homestay Mesra Solat dan Mesra Kanak-Kanak
(Call / Whatapps) kami untuk tempahan dan rundingan. Terima kasih

Homestay Seri Manjung Lumut Perak, Teluk Batik, Jana Manjung, Hospital Manjung

Follow kami di Facebook : Adni Suite Homestay Seri Manjung


0 comments:

Post a Comment