Best Homestay Seri Manjung Lumut - Selesa Cantik Bersih || Cikgu Rahim

7 April 2017 - Hampir Menitiskan Air Mata , bila tetamu kami berikan review seperti ini. Bukan pujian yang kami kejar, kami hanya berusaha berikan yang terbaik dalam semua perkara. Insyaallah

Terima Kasih Cikgu-Cikgu dari SMK Slim yang sudi memilih penginapan di Adni Suite Homestay Seri Manjung. Jemput untuk menginap lagi di masa hadapan sekiranya ke Manjung atau Lumut.


Terima Kasih Cikgu Rahim yang Sempoi banyak Berkongsi gambar-gambar menarik dibawah. Berhutang Budi dengan Puan Fiza Razak kerana memperkenalkan Adni Suite Homestay kepada Cikgu SMK Slim. 

Trip Memancing Pulau Sembilan
The Best Homestay, Sangat Selesa, Sangat Cantik, Sangat Mudah. Anda tidak akan merasa yang anda berada di satu ruang yang membosankan. Setiap Bilik di olah dengan Mood yg merangsang diri untuk Releks Setiap sudut rumah di jaga dengan Baik untuk keselesaan penghuni. Tuan Rumah sangat ramah dan mudah berbincang. Saya pasti akan memilih Adni Suite Homestay bila bercuti di Lumut. Tahniah " - Cikgu Rahim, SMK Slim.
Hasil Tangkapan
BBQ di Adni Suite Homestay
Secara Ringkas Di sini :  Adni Suite Homestay terletak di Bandar Seri Manjung, Perak. Lokasi penginapan homestay yang sangat strategik kerana berhampiran dengan kawasan pelancongan yang popular seperti Teluk Batik, Lumut, Teluk Senangin, Marina Island dan Sitiawan. Menyediakan 4 Bilik Tidur (Fully Aircond) & 2 Bilik Air. Mempunyai Ruang Tamu yang luas (Aircond), Dapur Memasak, Laundry (Mesin Basuh Automatic), BBQ Set Available (Tempat BBQ). Homestay Mesra Solat dan Mesra Kanak-Kanak
Ikan Apa nie ?
Cikgu Rahim
Kami jemput anda semua untuk Like & Follow kami di Page Facebook
Adni Suite Homestay Seri Manjung Merupakan Homestay Baru dengan Kelengkapan Yang Baru. Masih Dalam FASA PROMOSI "HARGA" dan Pengenalan kepada  "TETAMU".
 (Call / Whatapps) kami untuk tempahan dan rundingan. Terima kasih
Follow kami di Facebook : Adni Suite Homestay Seri Manjung

0 comments:

Post a Comment